Virke Gravferd Fagkurs Trinn 3:2
Som profesjonelt byrå er det avgjørende å sette kundeperspektivet høyt på agendaen. Det er viktigere enn noen gang med bevisstgjøring rundt rådgiving og ulike roller som gravferdskonsulent, og i tillegg ha kontroll på kundereisen og de digitale kontaktflatene.
Læringsutbytte:
Kurset gir økt forståelse for:
- Rollen som rådgiver, selger og prosjektleder, og økt bevissthet på hvordan egen atferd påvirker andre.
- Hvordan byrået kan planlegge for den gode kundereisen, og utnytte muligheter med digitale løsninger og ny teknologi for å:
- Tilby relevant informasjon
- Skape en helhetlig opplevelse
- Bygge relasjoner
- Effektivisere prosesser
- Måle og forbedre
Kursinnhold:
Du får økt innsikt i viktigheten av kundeperspektivet, og hvordan du skaper rom for bevisstgjøring rundt rådgivning og salg i egen organisasjon. Digitalisering er en integrert del av hverdagen, og det er viktigere enn noen gang å få kontroll på kundereisen og de digitale kontaktflatene. Kurset gir deg økt kunnskap og forståelse for hvordan du kan investere i disse områdene for å oppnå en bedre opplevelse for dine kunder, og dermed styrke både omdømme og konkurranseevne
Onsdag
-
: Kundereisen - Rådgivning og kundebehandling
Ved Jarle Skjennum fra Jølstad
-
: Lunsj
-
: Kundereisen - Rådgivning og kundebehandling
Ved Jarle Skjennum fra Jølstad
Torsdag
-
: Døden er ikke digital: Hvordan ser kundereisen ut?
Kartlegging av kundereise, med fokus på de digitale kontaktpunktene.
Ved Hilde Rudi Olsen og Karl Frøsland Nystedt, Virke.
-
: Lunsj
-
: Døden er ikke digital: Hvordan ser kundereisen ut?
Vi tar i bruk etablerte produktutviklingsprinsipper for å forbedre ulike kontaktpunkter.
Du får praktisk trening innen ekte (digital) produktutvikling!
Ved Hilde Rudi Olsen og Karl Frøsland Nystedt, Virke.
Kursholder
Jarle Skjennum
Assisterende daglig lederKarl Frøsland Nystøyl
Teamleder produktKarl er teamleder for produkter i Virkes avdeling for «Innovasjon, produkter og tjenester». Han har lang erfaring som tekstforfatter, med bakgrunn fra reklame, kommunikasjon og digital konseptutvikling.
Hilde Rudi Olsen
Senior innholdsdesignerHilde er produkteier av virke.no, ansvarlig for innhold og brukeropplevelse. Sertifisert fasilitator av kjerneverksted (kjernemodellen).
Ofte stilte spørsmål
-
Er det servering på kurset?
-
Hvilke påmeldingsregler gjelder?
-
Vil det bli delt ut undervisningsmateriell?
-
Er kurslokale tilrettelagt for personer med funksjonsnedsettelse?
-
Kan kurset leveres bedriftsinternt?
-
Har du spørsmål om et kurs?
Gode råd, rett i innboksen!
Hold deg oppdatert på det som rører seg innen norsk arbeidsliv, få gode råd til hvordan du tilpasser deg og motta invitasjoner til kurs, frokostmøter og webinarer.

Snart i mål...

Smart valg!
Vi holder deg oppdatert på det som rører seg innen norsk arbeidsliv.
Dette skjer hos Virke!
Se alle kurs og konferanserForum for offentlige anskaffelser: Fallgruver du må unngå
Vår advokat og anskaffelsesspesialist Anders Aasland Kittelsen gir råd og tips om fallgruver du må unngå når du deltar i offentlige anskaffelseskonkurranser.
Psykologisk trygghet på arbeidsplassen - Digitalt kurs
For bedre prestasjoner, mer læring og godt arbeidsmiljø
Hvordan gjennomføre en ryddig oppsigelsesprosess? - Kurs
I en oppsigelse er det viktig med en ryddig og korrekt prosess som sikrer begge parter en god avslutning av arbeidsforholdet. Som leder kan det oppleves vanskelig, både mellommenneskelig og arbeidsrettslig. Vi viser hvordan du kan gjøre dette på en forsvarlig måte.
Fellesopplæring med Fellesforbundet
Fellesopplæring med Fellesforbundet: lokal lønnsavtale etter Grossistoverenskomsten § 8.1
Fellesopplæring med Fellesforbundet
Fellesopplæring med Fellesforbundet: lokal lønnsavtale etter Grossistoverenskomsten § 8.1
Kontakt
-
Få hjelp med HR og arbeidsrett
Virkes rådgivere står klare til å bistå med gode råd og konkret hjelp i forbindelse med ansettelsesavtaler, oppsigelsessaker, nedbemanningsprosesser og andre personalsaker.
-
Forretningsjuridisk bistand
Få tilgang til forretningsjuridisk bistand fra Virkes erfarne advokater. Medlemmer får inntil 30 minutters forretningsjuridisk rådgivning i hver sak, helt kostnadsfritt. Tar henvendelsen lengre tid, får du en svært konkurransedyktig pris.
-
Gunstige fordelsavtaler
Spar penger på produkter og tjenester som bedriften har bruk for! Som Virke-medlem får du gode rabatter og prioritert kundeservice hos våre mange samarbeidspartnere.